COMPULSORY UPGRADE!!! Request an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
8th December 2012 - AtFreeForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
![]() |
| Hurtig måde at lægge en T-shirt sammen på |
|
Ninett
Site Admin
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Cathinca
Gæst
|
Sådan skal den ged barberes, det må jeg prøve
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Lene
Site Admin
|
Der er også en video om, hvordan man laver sin egen t-shirt-foldemaskine... Kan egentlig godt se fordelen... Alle t-shirts får samme størrelse når de er foldet... Måske løsningen på at holde orden i mit skab?? (ja ja... optimismen længe leve
|
|||||||||||||
|
_________________ Der er absolut intet galt med at være en større kvinde, med lidt flere kurver.. Det er bare naturens måde at sige: Du er så fantastisk, at jeg lavede mere af dig.. |
||||||||||||||
|
Fie
|
Det ser sørme let ud, men er sikker på det er sværere end det ser ud - ihvertfald for tumlefumle finger her ....
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Ninett
Site Admin
|
Jeg overvejer - helt seriøst - at vove mig ud i forsøget på at lave en T-shirt&skjorte&bluse&håndklæde - foldemaskine
hvis altså ikke jeg kommer fra det igen. Hvem kalder du tumlefumle-gænger Fie? Du er genial i et køkken, så du har færdighederne, men du tror vist ikke selv heeeeelt på dem, hva? Sender altså med til dig (uden beregning) for NU gider jeg altså ikke finde mig i at du nedgør dig selv. Fat det så! (søde dejlige elskede kærlige og varme Fiemus.) |
|||||||||||||
|
_________________ Kjærligst Ninett __________ Livet handler ikke om at vente på at uvejret stilner af - det handler om at nyde at danse i regnen. |
||||||||||||||
| Hurtig måde at lægge en T-shirt sammen på |
|
||
|