|
 |
Het is nu Di Feb 09, 2010 7:12 pm |
|
|
26th Oct 09 - For urgent error, please post at our FaceBook group. Support platform will be back within 1-2 days.
| Auteur
|
Thread |
|
|
|
|
jan calis
- Expert poster -
:
Items |
Ada,
niet zo godsliederlijk zwammen alsjeblieft.
|
Vr Apr 27, 2007 10:25 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jan calis
- Expert poster -
:
Items |
Ada,
dit leidt helemaal nergens toe.
De redenering hierboven is niet juist. Alleen ik kan bij gebrek aan kennis van het onderwerp niet aangeven hoe het wel zit en waarop het stuk loopt.
De getallen die ik noemde - minder dan 1 op de miljoen resp. 1 op de miljard - zijn ontleend aan het arrest van Hof Den Bosch. Dat ontleent het op zijn beurt aan de bevindingen van het NFI.
Hoe men daar tot die bevindingen is gekomen kan ik niet beoordelen en jij ook niet.
Bovendien zijn deze gegevens bij mijn weten door geen enkele tegenonderzoeker betwist.
Dus staan ze tussen ons gewoon vast en dat maakt dat suggesties over de broer volkomen uit de lucht zijn gegrepen.
Bovendien tendeert dat opnieuw naar een ongegronde beschuldiging - het is op zijn minst een incriminerende suggestie.
Ik zet de uitwisseling om genoemde redenen dan ook in de spam-draad.
|
Vr Apr 27, 2007 11:30 pm |
|
|
Ada
niveau 5

:
Items |
quote:
Originally posted by jan calis:
Ada,
dit leidt helemaal nergens toe.
De redenering hierboven is niet juist. Alleen ik kan bij gebrek aan kennis van het onderwerp niet aangeven hoe het wel zit en waarop het stuk loopt.
De getallen die ik noemde - minder dan 1 op de miljoen resp. 1 op de miljard - zijn ontleend aan het arrest van Hof Den Bosch. Dat ontleent het op zijn beurt aan de bevindingen van het NFI.
Hoe men daar tot die bevindingen is gekomen kan ik niet beoordelen en jij ook niet.
Bovendien zijn deze gegevens bij mijn weten door geen enkele tegenonderzoeker betwist.
Dus staan ze tussen ons gewoon vast en dat maakt dat suggesties over de broer volkomen uit de lucht zijn gegrepen.
Bovendien tendeert dat opnieuw naar een ongegronde beschuldiging - het is op zijn minst een incriminerende suggestie.
Ik zet de uitwisseling om genoemde redenen dan ook in de spam-draad.
quote:
De redenering hierboven is niet juist. Alleen ik kan bij gebrek aan kennis van het onderwerp niet aangeven hoe het wel zit en waarop het stuk loopt
Dit geeft blijk van pure vooringenomenheid en dat weet je...
Maar je doet maar wat je niet laten kunt, voor mij ben je nu definitief door de mand gevallen. Ik zal hier niet meer posten.
|
Vr Apr 27, 2007 11:38 pm |
|
|
jan calis
- Expert poster -
:
Items |
quote:
Originally posted by Ada:
quote:
De redenering hierboven is niet juist. Alleen ik kan bij gebrek aan kennis van het onderwerp niet aangeven hoe het wel zit en waarop het stuk loopt
Dit geeft blijk van pure vooringenomenheid en dat weet je...
Nee hoor. Soms kun je onzin herkennen zonder dat je kunt aangeven waarom het onzin is of wat er mis mee is, laat staan hoe je het wel moet zien.
Dat is hier het geval.
En dat komt omdat het puur om vakinhoudelijke kennis van het onderwerp gaat.
Als iemand een hele redenering op touw zet waarbij hij gebruik maakt van expertise of althans aan een deskundigheid ontleende informatie, is het vaak wel mogelijk om fouten in de redenering aan te wijzen of te laten zien waar het stukloopt, zonder zelf over de betreffende deskundigheid te beschikken of die te pretenderen.
Dat gaat hier niet en dat geef ik eerlijk aan.
Ik heb nl. wel een beetje zicht op waar ik wel en waarover ik niet kan oordelen.
|
Vr Apr 27, 2007 11:48 pm |
|
|
Ada
niveau 5

:
Items |
Yepp, zolang het OM er maar uit springt, verder heb je wel overal een oordeel over... Maar goed, nog een laatste vraag: waarom 'naast de pot gepiest'?
|
Vr Apr 27, 2007 11:49 pm |
|
|
g.e.
- Expert poster -
:
Items |
Ada, misschien is het draadje "MdH en de oude media" nog interessant voor je. Het staat zowel in de off-topic map als in de map overig.
|
Za Apr 28, 2007 12:05 am |
|
|
Ada
niveau 5

:
Items |
quote:
Originally posted by g.e.:
Ada, misschien is het draadje "MdH en de oude media" nog interessant voor je. Het staat zowel in de off-topic map als in de map overig.
Waarom naast de pot gepiest?
|
Za Apr 28, 2007 12:07 am |
|
|
g.e.
- Expert poster -
:
Items |
Ada, ik ben net als jij forumlid. Jan Calis is moderator en heeft in deze draad gezegd dat hij de draad als afsplitsing (van een andere draad) in de off-topic/spam map heeft gezet. Het lijkt me dus ook logisch te veronderstellen dat hij de titel van de afsplitsing heeft gemaakt. Even logisch lijkt het me dan om, zoals je ook al gedaan hebt, de vraag wat de titel betekent aan hem te stellen. Niet logisch lijkt me om als een antwoord je te lang uitblijft om de vraag dan aan een ander te stellen.
Desondanks wil ik je wel zeggen wat ik denk dat de titel betekent, namelijk zoiets als "off-topic" (t.o.v de draad waar de afsplitsing vandaan komt).
|
Za Apr 28, 2007 12:16 am |
|
|
jan calis
- Expert poster -
:
Items |
quote:
Originally posted by Ada:
Yepp, zolang het OM er maar uit springt, verder heb je wel overal een oordeel over... Maar goed, nog een laatste vraag: waarom 'naast de pot gepiest'?
Wegens de associatie met onzindelijkheid.
|
Za Apr 28, 2007 12:19 am |
|
|
Ada
niveau 5

:
Items |
quote:
Originally posted by g.e.:
Ada, ik ben net als jij forumlid. Jan Calis is moderator en heeft in deze draad gezegd dat hij de draad als afsplitsing (van een andere draad) in de off-topic/spam map heeft gezet. Het lijkt me dus ook logisch te veronderstellen dat hij de titel van de afsplitsing heeft gemaakt. Even logisch lijkt het me dan om, zoals je ook al gedaan hebt, de vraag wat de titel betekent aan hem te stellen. Niet logisch lijkt me om als een antwoord je te lang uitblijft om de vraag dan aan een ander te stellen.
Desondanks wil ik je wel zeggen wat ik denk dat de titel betekent, namelijk zoiets als "off-topic" (t.o.v de draad waar de afsplitsing vandaan komt).
Ik herhaalde gewoon mijn vraag, g.e., niet speciaal aan jou. De draad die jij noemde heb ik al gelezen.
|
Za Apr 28, 2007 12:24 am |
|
|
26th Oct 09 - For urgent error, please post at our FaceBook group. Support platform will be back within 1-2 days.
|
|
Forum Rules: